sunnuntai 28. elokuuta 2011

Excellent pentu!

Tänään oltiin sitten näyttelyssä ja ihan hyvin meni (sanoo emäntä). Ainakin sain tällaisen nätin ruusukkeen ja emäntä oli iloinen.

Ensimmäinen näyttelyni oli RUROKin näyttely 28.8.2011 Vantaan Myyrmäessä. Hyvin meni, minä osasin! Ensin mentiin häkkiin ja odotettiin tosi pitkä aika. Tässä on kuva minusta odottamassa.  Sitten mentiin tuomari-sedän luo. Siellä piti seistä pöydällä ja istua sylissä. Hyvin meni!

Tuomari sanoi, että minulla on Excellent luusto ja rakenne, sekä otsa, profiili ja leuka! Turkkikin on kuulemma Excellent, ja luonne. Sitten se kirjoitti, että silmät on pyöreänä ja luonne vilkas. Kai minulla oli silmät pyöreänä kun niin kamalasti jänskätti (emäntää myös). Enkä minä ollut vilkas, ihan nätisti olin paikallani, tai ainakin melkein (sanoi emäntä).

 Sain tuloksen Ex1 ja vielä kutsun kun tuomari valitsi ehdokastaan parhaaksi pennuksi. Siihen se matka kuitenkin tyssäsi, en päässyt paneeliin (mikähän sekin on?). Emäntä sanoi että meni tosi hyvin. Minä kun olin joukon nuorin vauveli. Ja sitten sain lähtiäisiksi mukaan sellaisen ruusukkeen. Kotona sitten otettiin kuva minusta ja palkinnosta. Sitä ennen minä kuitenkin söin ja kävin hädällä vadilla, kun en päivällä muistanut siellä näyttelyssä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti